sobota, 1 października 2022

brak autografów w skrzynce

 

Od 20 września do 30 września nie miałam żadnych autografów w skrzynce , moje dwie znajome mówiły mi że to wina poczty która jest powolna bo listonosze i pracownicy poczty mało zarabiają i teraz już wiem dlaczego tak się dzieję że we wrześniu miałam tylko dwa autografy w skrzynce. Pod koniec sierpnia, i 2 września , i dwa razy we wrześniu wysłałam prośby o autograf no i z tych wysłanych dostałam tylko dwa autografy. Mam nadzieje że do końca roku 2022 będę miała autografy w skrzynce. Miłego weekendu wam życzę.


1 komentarz:

  1. To prawda, poczta nam robi psikusy, ale ja mam nadzieję, że prędzej czy później coś się w skrzynkach pojawi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/10/1197-beata-scibakowna.html

    OdpowiedzUsuń