piątek, 23 września 2022

23 września 2022 zmarł Pan Franciszek Pieczka

 

Dziś kiedy wstałam to usłyszałam o wczorajszej śmierci Pana Franciszka Pieczki  któremu popularność przyniosła rola Gustlika Jelenia w kultowym serialu ,, Czterej Pancerni i pies". Pan Franciszek wystąpił w takich produkcjach jak :,, Ranczo " jako Stach Japycz, ,, Hotel pod żyrafą i nosorożcem ", ,, Quo Vadis " , ,, Jańcio Wodnik ", ,, Jasminum ". Bardzo lubiłam Pana Franciszka za rolę Gustlika w Pancernych  czy Stacha w Ranczu , oraz za jego dubbing św. Mikolaja w ,, Opowieści z Narnii Lew Czarownica i Stara Szafa ", oraz za to że był imiennikiem mojego ś.p dziadka. Autograf od Pana Franciszka zdobyłam 9 lat temu drogą listowną. 








3 komentarze:

  1. Wyrazy współczucia dla rodziny Pana Franciszka :(
    https://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smutna wiadomość z samego rana :(
    Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/09/1189-alchemist-project.html

    OdpowiedzUsuń