środa, 26 października 2022

Marta Juras

 

Wczoraj wróciłam do domu i ze skrzynki wyciągnęłam autograf od aktorki Pani Marty Juras znanej wam z roli Gabrysi dyrektorki szkoły w serialu ,, Barwy szczęścia ". Pani Marta Juras grała Erykę siostrę Janki w serialu ,, M jak miłość " i grała też kucharkę w Kardamonie w serialu ,, Przepis na życie ". Na początku sierpnia wysłałam do Pani Marty prośbę o autograf do Teatru Polonia  w którym występowała do końca sierpnia. Wcześniej wysyłałam do Pani Marty prośbę o autograf do produkcji serialu ,, Barwy szczęścia " i do agencji aktorskiej dreamteam ale nie przekazano Pani Marcie tych listów tak mi napisała na instagramie i na instagramie Pani Marta mi napisała bym wysłała do niej list do teatru Polonia więc pierwszego sierpnia wysłałam do niej tam list i dopiero w tym tygodniu dostałam od niej autograf. Pani Marta napisała mi też piękny list.





 

1 komentarz: