niedziela, 8 września 2024

Sylwia Grzeszczak

 

 

W niedzielę 8 września byłam na koncercie  Sylwii Grzeszczak znanej wam z takich piosenek jak : ,, Och i ach ", ,, Motyle ", ,, Księżniczka ", ,, Dobre myśli " ,, Tamta dziewczyna ", ,, Flirt ", ,, Pożyczony", ,, Małe rzeczy " ,, Sen o przyszłości ", ,, O nich o tobie "- z filmu dokumentalnego o Ś.P Annie Przybylskiej. Drugi raz byłam na koncercie tej wokalistki ale nie mam z tamtego koncertu autografu nie pamiętam dlaczego bo 11 lat temu byłam pierwszy raz na jej koncercie kiedy zaczynała karierę. Teraz udało mi się mieć jej autograf.  Udało mi się zdobyć tylko autograf Pani Sylwii Grzeszczak bo ona z wieloma osobami zrobiła zdjęcia, a do rzędu w którym czekałam na podpisanie autografu i na zrobienie z nią zdjęcia nie podeszła. Ale ważne że w końcu mam upragniony autograf szkoda że bez dedykacji ale ważne że jest.









1 komentarz: