sobota, 21 września 2024

Rafał Brzozowski i superband z jakiej to melodii ponownie

 

 

 21 września byłam na koncercie Pana Rafała Brzozowskiego i stąd ten autograf. Pan Rafał śpiewa takie piosenki jak : ,, Tak blisko ", ,, Magiczne słowa " - to też piosenka zespołu ZYO , czy ,, Gdzieś w pokoju hotelowym ". Po raz drugi byłam na koncercie Pana Rafała, a dwukrotnie się z nim widziałam w programie ,, Jaka to melodia ?" w którym brałam udział w 2023 /2024 roku. Jeszcze poza Panem Rafałem Brzozowskim był Superband : Ola Radwan , Hubert Sobieski i Piotr Matysik. Podsumowując koncert Pana Rafała był cudowny co prawda nie było zbyt dużo piosenek przez niego zaśpiewanych, bo dużo mówił niż śpiewał była zabawa w ,, Jaka to melodia ?" I ciągle odgadywałam że Pan Rafał i jego superband od razu wiedzieli że to ja że brałam udział w ,, Jaka to melodia ?" . Polecam się wybrać na koncert Pana Rafała.




















2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/09/1304-magdalena-celmer.html

    OdpowiedzUsuń