wtorek, 21 listopada 2023

Łukasz i Feliks Matecki

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od aktora  Łukasza Mateckiego i Feliksa Mateckiego ( ojciec i syn). Pan Łukasz znany jest z roli medyka z serialu ,, Korona Królów Jagiellonowie " i z roli Wojtka biologicznego ojca Blanki w serialu ,, Na dobre i na złe ". Natomiast Feliks Matecki znany jest z roli Wojtka syna Małgosi i Tomka Chodakowskich w serialu ,, M jak miłość ", oraz z roli syna Julii w filmie ,, 7 rzeczy których nie wiecie o facetach ". Pana Łukasza prosiłam na instagramie by przesłał mi swój i swojego syna autograf ale Pan Łukasz skierował mnie pod ten adres bym wysłała do niego i do jego syna prośbę o autograf. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pana Łukasza i Feliksa do podpisania. Na ich autograf czekałam około miesiąca. Wysłałam pod ten adres :  









Teatr Scena Współczesna 

 ul. Wspólna 61/101

00-687 Warszawa ( dla Ł .Mateckiego )


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz