wtorek, 21 listopada 2023

Dariusz Jakubowski

 

Poza dzisiejszym autografem od Pana Łukasza i Feliksa Mateckich przyszedł do mnie dziś autograf od aktora Dariusza Jakubowskiego któremu popularność przyniosła mu rola doktora Dariusza Wójcika w serialu ,, Na dobre i na złe ". Pan Dariusz wystąpił jeszcze w takich serialach jak : ,, Klan " prezes Stec ojciec Sandry,  ,, Pierwsza miłość " Mikołaj ,, Ryba " Rybiński. Od jakiegoś czasu Pan Dariusz występuje w serialu ,, Korona królów Jagiellonowie ", oraz nie dawno Pan Dariusz wystąpił w filmie ,, Uwierz w Mikołaja " gdzie zagrał lekarza. Poza kopertą zwrotną dołączyłam dwa zdjęcia Pana Dariusza do podpisu. Pan Dariusz przesłał mi autograf priorytetem który był skierowany ze starego na nowy adres. Na autograf od Pana Dariusza czekałam dziesięć miesięcy . Do Pana Dariusza Jakubowskiego prośbę o autograf wysłałam pod ten adres : 

 

 

 


Agencja Aktorska Gudejko 

 Chełmska 21, 00-724 Warszawa ( dla D.Jakubowskiego)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz