wtorek, 24 października 2023

Muniek Staszczyk

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od Muńka Staszczyka wokalisty zespołu T.Love znany z takich piosenek jak : ,, King", ,, Chłopaki nie płaczą", ,, Daleko tak Daleko ", ,, Gnijący świat", ,, Nie nie nie ", ,, Love Love ", ,, Ajrisz ", ,, Warszawa ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia Pana Muńka by mi podpisał. Na autograf od Pana Muńka czekałam równy miesiąc. Prośbę o autograf do Pana Muńka wysłałam na adres prywatny. Adres prywatny do Pana Muńka znajdziecie na stronie Autografy Patryka. Dziś odniosłam sukces bo dziś mam 1501 autografów więc przekroczyłam już liczbę 1500. 

 





 

 

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/10/1260-micha-lesien-gowacki.html

    OdpowiedzUsuń