poniedziałek, 16 października 2023

Grażyna Wolszczak

 

 Wczoraj byłam na spotkaniu autorskim z Panią Grażyną Wolszczak której popularność przyniosła jej rola : Barbary Smolnej ( Brzozowskiej) w serialu ,, Na wspólnej ",  Grażyny Weksler w serialu ,, Pierwsza miłość ", czy Judyty Kozłowskiej w filmie ,, Ja wam pokaże ". Pani Grażyna grała w takich produkcjach jak : ,, Wiedźmin " jako Yeneffer , ,, Rozmowy kontrolowane " jako  dziennikarka Grażyna Chochoł , czy pracownica ośrodka adopcyjnego w początkowych odcinkach serialu ,, Klan " , czy w filmie ,, Gry uliczne ". Spotkanie z Panią Grażyną było cudowne, dostałam od Pani Grażyny książkę ,, Jak być piękną młodą i bogatą " którą mi podarowała bo zadałam jej pytanie ( nikt poza mną się nie zgłosił do zadania pytania Pani Grażynie). Pani Grażyna mi podpisała zdjęcia i książkę którą mi podarowała. Niespodziewałam się że podaruje mi książkę chociaż wiedziałam że jest ta książka. Pani Grażyna podpisała mi moje zdjęcie które z nią mam z festiwalu gwiazd w Międzydrojach w 2018 gdzie w 2018 roku odcisnęła swoją dłoń. Pani Grażyna rozpoznała mnie z instagrama i Pani Grażyna jest trzecią osobą z instagrama która mnie rozpoznała. 












1 komentarz: