wtorek, 19 września 2023

Karol Strasburger

 

Dziś przyszedł do mnie trzeci autograf który jest on od aktora i prowadzącego teleturnieju ,, Familiada " od 1994 roku Pana Karola Strasburgera. Pan Karol zagrał w takich produkcjach jak: ,, Kolumbowie", ,, Agent nr 1 ", ,, Jeszcze słychać śpiew i rżenie koni ", ,,Czarne chmury ", ,, Czterdziestolatek ", ,, Karino "  ,, W labiryncie ". Popularność Panu Karolowi przyniosły rolę takie jak : Józef Toliboski w ,, Noce i dnie ", Władysław Niwiński w serialu ,, Polskie drogi ",  Karol Weksler w serialu ,, Pierwsza miłość " w której występuje od 2008 roku, a od jakiegoś czasu Pan Karol występuje w roli Argasińskiego w serialu ,, M jak miłość ", no i jeszcze jakiś czas temu Pan Karol wystapił w komedii ,, Koniec świata czyli kogel mogel 4". Do Pana Karola wysłałam prośbę o autograf miesiąc przed moją przeprowadzką i prosiłam go o to by do końca czerwca przesłał mi autografy na adres pod którym jeszcze mieszkałam, póżniej były wakacje i nie otrzymałam od niego, a w lipcu Pan Karol był na festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach gdzie odcisnął swoją dłoń w tym roku więc dlatego przesłalam do niego list z prośbą o autograf na tych zdjęciach które z nim mam . Zdjęcia z Panem Karolem mam zrobione po skończeniu odcinka teleturnieju ,, Familiada " z okazji 20-lecia na którym byłam wśród publiczności bo wygrałam udział siedzenia wśród publiczności podczas odcinka teleturnieju ,, Familiada " z okazji 20-lecia i to było wspaniałe przeżycie. Panu Karolowi dołączyłam zdjęcia do podpisu i kopertę zwrotną ze znaczkiem . Na autograf na zdjęciach od Pana Karola czekałam ponad trzy miesiące. Wysłałam pod ten adres : 









Studio programu FAMILIADA
ul. Inżynierska 4 
03-422 Warszawa ( dla K.Strasburgera)

2 komentarze:

  1. Scena z nenufarami z "Nocy i dni" to jedna z najpiękniejszych i najbardziej romantycznych scen w polskiej kinematografii. Józef Toliboski to ważna postać w dorobku aktora, aczkolwiek kiedyś Karol Strasburger mówił w wywiadzie, że na początku nie chciał jej zagrać ze względu na to, że ten bohater prawie w ogóle nie ma kwestii mówionych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wspaniala scena i cieszę się że Pani napisała ciekawostkę na temat roli Pana Karola w filmie ,,Noce I dnie ".

      Usuń