wtorek, 26 września 2023

Barbara Wysoczańska

 

Dziś przyszła do mnie książka i zdjęcie z  autografem od pisarki Pani Barbary Wysoczańskiej znanej wam z takich tytułów książek jak : ,, Narzeczona Nazisty " ( mam zamiar być w posiadaniu tej książki), ,, Siła kobiet " ( tą książkę mi podpisała Pani Barbara ), ,, Świat na nowo ", oraz ,, Aktoreczka ". Zdjęcie i książkę Pani Barbara podpisała mi podczas spotkania autorskiego w moim dawnym miejscu zamieszkania które organizowała biblioteka w której byłam zapisana i w której uczęszczałam na spotkania autorskie. Pani Barbara Wysoczańska jest moją ulubioną pisarką odkąd dostałam książkę ,, Świat na nowo " z autografem tej pisarki od mojej serdecznej znajomej i dzięki mojej znajomej wiem o istnieniu tej pisarki. Mam w planie wybrać się na spotkanie autorskie z Panią Barbarą jak będzie w Wielkopolsce i poprosić ją o autograf na książce ,, Aktoreczka ". 









 

 

3 komentarze:

  1. Też planuję przeczytać "Siłę kobiet", bo widziałam wiele przychylnych recenzji. Mam nadzieję, że mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba ta książka polecam ja Pani. Mam nadzieję że uda mi się pójść na spotkanie autorskie z Pania Barbara Wysoczanska by zdobyć autograf na jej książce,,Aktoreczka " I by kupić książkę Pani Barbary,,narzeczona nazisty " aż nie mogę się doczekać kiedy będzie w kinach film na podstawie książki ,,narzeczona nazisty " bo jestem ciekawa jak wyjdzie film.

      Usuń