czwartek, 23 marca 2023

Iwona Bielska + Mikołaj Grabowski

 

Dziś przyszły do mnie trzy autografy . Pierwszy autograf przyszedł od aktorki Pani Iwony Bielskiej znanej wam z takich produkcji jak : ,, Adam i Ewa " jako Renata Kłos - Kamińska, ,, Atrakcyjny pozna Panią " jako Elżunia, ,, Wesele " jako Wojnarowa matka Kaśki, ,, Aida " jako matka Aidy, czy ,, Przepis na życie " jako Wanda przyjaciółka Ireny. Poza podpisem Pani Iwony mam też autograf od Pana Mikołaja Grabowskiego który jest mężem Pani Iwony oraz bratem Pana Andrzeja Grabowskiego.  Od 10 lat czekałam na to by mieć w swojej kolekcji autograf od Pani Iwony Bielskiej i jej męża . Wielokrotnie wysyłałam listy z prośbą do Pani Iwony i nareszcie mi się udało. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia by Pani Iwona i Pan Mikołaj mi podpisali. Do Pani Iwony Bielskiej i Pana Mikołaja Grabowskiego wysłałam prośbę o autograf na adres prywatny i się  opłacało bo czekałam trzy tygodnie na ich autografy. Pani Iwona napisała mi przepiękny liścik.












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz