wtorek, 14 marca 2023

21 lutego brałam udział w programie ,, Jaka to melodia ?" posiadam autografy od Rafała Brzozowskiego, Super Bandu i DJ Adamusa

 

 

21 lutego byłam na nagraniu programu ,, Jaka to melodia ?" gdzie byłam uczestniczką i dziś 15 marca jest emisja odcinka jakiej to melodii z moim udziałem polecam wam obejrzeć dziś o 17:15 w TVP1 zaraz po teleexpresie, jeśli nie możecie dziś obejrzeć obejrzyjcie na stronie jaka to melodia vod.  Podczas mojego uczestnictwa w tym programie udało mi się zdobyć autograf od Superbandu , Rafała Brzozowskiego i DJ Adamusa. Mam zdjęcie z superbandem i z Rafałem Brzozowskim , nie posiadam zdjęcia z DJ Adamusem ponieważ szybko poszedł na przerwę i autograf od DJ Adamusa załatwiła mi Pani z realizacji programu. Miałam wspaniałą przygodę i jeszcze nieraz mam zamiar się tam pojawić. 











4 komentarze:

  1. Gratuluję. A dałabyś radę w finale? Ja też wyłożyłbym się na Eltonie Johnie. Piosenka znana, ale tytułu bym sobie nie przypomniał. Reszta była do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń