środa, 1 lutego 2023

Elżbieta Jarosik

 

Dziś w pierwszym dniu lutego dostałam drogą listowną autograf od aktorki Pani Elżbiety Jarosik której popularność przyniosła jej rola matki Frani Maj w serialu ,, Niania " , obecnie Pani Elżbieta występuje w serialu ,, Barwy szczęścia " gdzie od jakiegoś czasu gra Józefinę Rawicz właścicielkę stadniny - mam nadzieję że wątek Rawiczowej grany przez Panią Elżbietę będzie pojawiał się częściej. Panią Elżbietę poprosiłam o autograf na Facebooku i czekałam ponad tydzień by Pani Elżbieta przesłała mi swoje zdjęcie z autografem. Do Pani Elżbiety można wysłać prośbę o autograf pod ten adres : 



Agencja Aktorska Abewu Sp. z o.o.
00-724 Warszawa
ul. Chełmska 21
budynek 4 pokój 28 ( dla E.Jarosik)

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/02/1226-magdalena-tul.html

    OdpowiedzUsuń