czwartek, 9 lutego 2023

Brak komentarzy z waszej strony

 

 

Od jakiegoś czasu dodaję na blogu autografy które zdobyłam drogą osobistą i listowną i nie mam od was żadnych komentarzy. Nie interesują was moje autografy , spotkania z osobami publicznymi po  wydarzeniu kulturalnym na którym byłam  ? Jeśli dodaje post autografowy napiszcie mi komentarz bo bloga nie prowadzę dla siebie tylko dla was. Blogiem pomagam wam zdobywać autografy drogą listowną, i pomagam wam w tym byście wiedzieli kto z osób publicznych  jest chętny do zrobienia zdjęcia i podpisania autografu. Gdy dajecie mi komentarze pod moimi postami autografowymi sprawiacie  mi tym wielką radość i mam  satysfakcję z tego że mogę się na coś przydać i wtedy wiem że nadal powinnam prowadzić bloga o autografach. Polecajcie też mojego bloga.

1 komentarz:

  1. Niektórzy są nieśmiali ;) Często czytam, rzadko komentuję.
    Rób swoje i niech przynosi Ci to satysfakcję. Reszta to sprawa mniejszej wagi. Niemniej, dla pewności: Twoje wpisy się przydają!

    OdpowiedzUsuń