czwartek, 15 grudnia 2022

Jacek Kawalec

 

Miałam być wczoraj na koncercie Pana Jacka Kawalca lecz od wtorku jestem chora ( co prawda pomału dochodzę do zdrowia ale mam jeszcze kaszel). Lecz zamiast mnie na koncercie byli moi rodzice i moja mama załatwiła mi autograf na zdjęciach które mam z Panem Jackiem Kawalcem. Pan Jacek znany jest z roli prowadzącego program ,, Randka w ciemno " ,  oraz  z roli polonisty i dziennikarza Tomasza Witebskiego z serialu ,, Ranczo ". Pan Jacek złożył autograf na moich zdjęciach które z nim mam podczas festiwalu gwiazd w Międzyzdrojach 2018 , oraz podpisał dwa zdjęcia po spektaklu ,, Andropauza 3" w którym występował i na którym byłam. Bardzo chciałam być na koncercie Pana Jacka ale choroba nie wybiera. Gdyby nie moja mama nie wiem jakbym to zniosła gdybym nie miała autografu i nie byłabym obecna. 







2 komentarze:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Świetne są takie prywatne zdjęcia z aktorami opatrzone dodatkowo autografem.

    OdpowiedzUsuń