poniedziałek, 26 grudnia 2022

Dziś zmarł Pan Emilian Kamiński

 

Dziś w drugi dzień świąt 26 grudnia zmarł Pan Emilian Kamiński znany wam z roli malarza w filmie ,, Szaleństwa Panny Ewy " , czy z roli Wojciecha Marszałka ojca Magdy Marszałek w serialu ,, M jak miłość". Pan Emilian zagrał w takich produkcjach jak : ,, Bulionerzy " mecenas sąsiad Nowików, ,, U pana Boga w Ogródku " i ,, U  Pana Boga za miedza " jako gangster Bocian, czy ,, Szatan z siódmej klasy " z 2006 roku jako ojciec Adasia. Autograf od Pana Emiliana i zdjęcie z Panem Emilianem posiadam od 5 lat gdy byłam na spotkaniu autorskim z Panem Emilianem Kamińskim które odbyło się w lipcu 2017 w Zielonej Górze w klubie piekarni cichej kobiety. Jestem bardzo szczęśliwa że udało mi się zdobyć autograf od Pana Emiliana Kamińskiego i że udało mi się zrobić z nim zdjęcie ponieważ odkąd zaczęłam zbierać autografy listownie to raz czy dwa wysłałam prośbę o autograf do Pana Emiliana Kamińskiego do Teatru Kamienica który stworzył   ale niestety Pan Emilian nie podpisał mi autografu i nie wysłał mi go. Jak zobaczyłam informację o śmierci Pana Emiliana to byłam w szoku i nadal w nim jestem bo śmierć w święta to nie jest odpowiednia pora, każda pora nie jest dobra na śmierć a najbardziej nie w święta.





 

1 komentarz: