wtorek, 6 kwietnia 2021

Natalia Sierzputowska

 

 

Święta  święta i po świętach. Dziś przyszły do mnie trzy autografy. Pierwszy autograf jest od polskiej aktorki Pani Natalii Sierzputowskiej znanej wam z roli Madzi dziewczyny Kacpra - koleżanka Oliwki i Kajtka z serialu ,, Barwy szczęścia " . Bardzo się cieszę z podpisu Pani Natalii . Niedawno Pani Natalia zaczęła grać w serialu ,, Komisarz mama " nianie dzieci Marii Matejko. Mam kontakt z Panią Natalią na instagramie i Pani Natalia na instagramie napisała mi że mam przesłać na adres produkcji serialu ,, Barwy szczęścia ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcia do podpisu. Pan Jakub Szlachetka serialowy Kacper z ,, Barwy szczęścia " podpisał dwa zdjęcia na których są razem.  Wysłałam pod ten adres : 








Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa ( dla N.Sierzputowskiej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz