środa, 21 kwietnia 2021

Aleksandra Konieczna

 

 

Przez 15 dni nie miałam żadnych autografów w skrzynce a dziś przyszły do mnie autografy ( w dwóch kopertach na tych samych zdjęciach ) od aktorki Pani Aleksandry Koniecznej znanej wam z takich produkcji jak : ,, Na wspólnej " gdzie gra Honoratę, ,, Jak pies z kotem " gdzie grała Igę Cembrzyńską, ,, Ostatnia rodzina " gdzie grała Zofię Beksińską , Hannę Bakułę w serialu ,, Osiecka " . Od niedawna Pani Aleksandra występuje w serialu ,, Żywioły Saszy ogień ". Bardzo lubię Panią Aleksandrę Konieczną wspaniale gra swoje rolę szczególnie w produkcjach biograficznych . Pani Aleksandra w zeszłym roku wydała książkę ,, Anyżowe dropsy " którą posiadam i mam nadzieję że jak zakończy się epidemia korona wirusa to będę mogła uczestniczyć w wydarzeniu kulturalnym z udziałem Pani Aleksandry bym mogła zdobyć autograf na jej książce. Około 2 lat czekałam na podpis od Pani Aleksandry Koniecznej i dwie koperty i dwa zdjęcia te same świadczą o tym że wiele miesięcy czekałam na autograf od tej aktorki więc wysyłałam jeszcze raz . Poza kopertą zwrotną ze znaczkiem dołączyłam zdjęcia do podpisu. Wysłałam pod ten adres : 


 









Serial "Na wspólnej"
Al. Krakowska 112
05-090 Sękocin Stary ( dla A.Koniecznej ) 

lub : ZA Agencja Aktorów i Realizatorów Filmowych 


ul. Chełmska 21
bud. 3, lok. 202
00-724 Warszawa ( dla A.Koniecznej )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz