wtorek, 2 lutego 2021

Karolina Piechota

 

 

Od wczoraj zaczął się luty który szybko zleci i luty zaczął się u mnie dobrze jeśli chodzi o autografy. Przedstawiam wam mój autograf który jest tysięcznym autografem . Autograf jest od aktorki Pani Karoliny Piechoty znanej wam z roli Pani Maryli Rodowicz w serialu ,, Osiecka ". Pani Karolina znana jest z takich seriali jak : ,, Plebania " w tym serialu grała Patrycję byłą dziewczynę Kacpra - później jej bohaterka była barmanką w gospodzie, i Pani Karolina grała też w serialu ,, Korona królów ". Panią Karolinę prosiłam o wysłanie dla mnie autografu na portalu społecznościowym instagram i Pani Karolina bardzo chętnie zgodziła się na wysłanie autografu - od miesiąca mi to obiecywała aż dotrzymała słowa. Jestem bardzo szczęśliwa z tego autografu no i że to już tysięczny autograf w mojej kolekcji. 





1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2021/01/magorzata-foremniak.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń