piątek, 5 lutego 2021

Janusz Chabior

 

 

 W dzisiejszym dniu przyszedł do mnie autograf od polskiego aktora Pana Janusza Chabiora znanego wam z roli patologa w serialu ,, Komisarz Alex ". Bardzo lubię Pana Janusza za to że bardzo kocha zwierzęta i za to że pochodzi z Legnicy - Legnicę darzę wielkim sentymentem bo mam tam rodzinę i nieraz przyjeżdżam do tego miasta i te dwie rzeczy napisałam Panu Januszowi więc nic dziwnego że mam piękną dedykację na pierwszym zdjęciu podpisał się nie tylko w swoim imieniu ale w imieniu swojego psa. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam dwa zdjęcia Pana Janusza do podpisu. Wysłałam pod ten adres : 



Agencja Aktorska ZA

 ul. Chełmska 21
bud. 3, lok. 202
00-724 Warszawa ( dla J.Chabiora)


1 komentarz:

  1. Gratuluję nowych autografów w kolekcji. Pan Janusz Chabior to sympatyczny i zabawny człowiek.

    OdpowiedzUsuń