środa, 20 stycznia 2021

Sławomira Łozińska

 

 

Dziś przyszedł kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pani Sławomiry Łozińskiej która znana jest z takich produkcji jak : ,, Daleko od szosy " w tym serialu grała kultową Bronkę co z Leszkiem wypluwała pestki , ,, Granica " w tym filmie grała Justynę Bogótównę , ,,W labiryncie " grała dziennikarkę Joannę Racewicz, ,,Skutki noszenia kapelusza w maju ". Od 2007 Pani Sławomira występuje w serialu ,, Barwy szczęścia " gdzie gra Barbarę Grzelak i wielka szkoda że Pani Sławomira tak rzadko pojawia się w tym serialu a w tym serialu gra główną rolę. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dodałam cztery zdjęcia do podpisu . Zdjęcie które mam z Panią Sławomirą było zrobione w Międzyzdrojach w 2018 na festiwalu gwiazd. Wiele lat czekałam na autograf od Pani Sławomiry Łozińskiej od pod końca 2018 wysyłałam do Pani Sławomiry listy by podpisała mi zdjęcie które z nią mam i mi się udało. Wysłałam pod ten adres : 






Teatr Narodowy 

pl. Teatralny 3
00077 Warszawa ( dla S.Łozińskiej)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz