sobota, 9 stycznia 2021

Magdalena Kumorek

 

 

Dwa dni temu przyszedł do mnie autograf od aktorki i wokalistki  Pani Magdaleny Kumorek której popularność przyniosły jej dwie rolę serialowe rola Agnieszki Augustynek - Dunin w serialu ,, Samo życie " Pani Magda grała w tym serialu w latach 2002-2004 od 337 odcinka tego serialu w rolę Agnieszki wcielała się Pani Aneta Todorczuk , oraz Pani Magdzie popularność przyniosła rola Anki Adamowicz w serialu,, Przepis na życie ".  Pani Magda zagrała też Dominikę  w kultowej komedii ,, Poranek kojota ". Pani Magdalena zagrała w takich produkcjach jak : ,, Układ zamknięty ", ,, Teraz albo nigdy ", ,, W rytmie serca ", ,, Słaba płeć ". Pani Magdalena w 2014 wydała płytę ,, Śmiercie " gdzie śpiewa wiersze Bolesława Leśmiana ( posiadam tą płytę i chce mieć autograf na tej płycie ). Poza kopertą zwrotną wysłałam do Pani Magdy dwa zdjęcia do podpisania, i Pani Magda podpisała mi dwa zdjęcia i na kartce napisała mi życzenia noworoczne. Ogromnie się cieszę że mam autograf od Pani Magdaleny Kumorek bo to moja ulubiona aktorka od czasów serialu ,, Samo życie "  czekam na jej więcej ról filmowych i serialowych , i na więcej wydanych płyt.  Wysłałam pod ten adres : 





GRAMY ! AGENCY&MANAGEMENT S.C

ul. Puławska 61 lok.506 

02-595 Warszawa ( dla M.Kumorek)

 

 

4 komentarze: