poniedziałek, 15 czerwca 2020

Autograf od Joanny Gleń




Poza autografem od Pana Bronisława Wrocławskiego przyszedł do mnie autograf na dwóch zdjęciach od aktorki Pani Joanny Gleń . Pani Joanna znana jest z serialu ,, Barwy szczęścia " w tym serialu gra Malwinę Marczak. Pani Joanna wystąpiła w różnych reklamach telewizyjnych takich  m.in ,, Bakaland " . Była też ambasadorką marki kosmetyków Kobo które można zakupić w drogerii Natura. Niedawno Pani Joanna była gościem teleturnieju ,, Jaka to melodia ". Na autograf czekałam około 3 tygodni, pisała mi na instagramie kiedy będzie na planie i kiedy mogę wysłać list i zdjęcia żeby mi podpisała. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam jej dwa zdjęcia do podpisu. Wysłałam pod ten adres :




Artrama Sp. z o. o.

ul. J.Dąbrowskiego 37
02-561 Warszawa (dla J.Gleń)

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/06/452-krzysztof-cugowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2020/06/665-marcin-rozalski.html

    OdpowiedzUsuń