piątek, 12 czerwca 2020

Autograf od Edyty Geppert




Po moim przedwczorajszym autografie przedstawiam wam kolejny autograf który dostałam w skrzynce jest on od polskiej wokalistki  od Pani Edyty Geppert wylansowała takie piosenki jak : ,, Jaka róża taki cierń " , ,, Och życie kocham cię nad życie ", ,, Szukaj mnie " - z filmu ,, Kogel mogel ", ,, Nie żałuje " , czy ,, zamiast ". Jestem miłośniczką twórczości Pani Edyty Geppert od 8 czerwca 2016 to jest data uczestnictwa w koncercie Pani Edyty Geppert, mam wiele jej płyt od tego czasu ale bez autografu lecz mam nadzieję że jak będę przy jej następnym koncercie to Pani Edyta podpiszę mi płyty. Prawie 7 miesięcy czekałam na ten podpis i się doczekałam pomimo epidemii korona wirusa. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam , 5 zdjęć do podpisu. Wysyłałam pod ten adres :










,,Edyta " Agencja Artystyczna
ul. Elsterska 5m.1

03-907 Warszawa ( dla E.Geppert).

4 komentarze: