wtorek, 10 września 2024

Tomasz Bednarek po raz drugi

 

 

Mój ponowny autograf od Tomasza Bednarka tym razem na moich zdjęciach z nim które mam zrobione po spotkaniu autorskim z nim na którym byłam w październiku 2023 roku. Popularność Panu Tomaszowi przyniosła rola Jacka Boreckiego w serialu ,, Klan ". Pan Tomasz użyczył głosu ciastku w ,, Shrek " i Tabaludze w ,, Tabaluga ". Autograf od Pana Tomasza na moich zdjęciach z nim załatwiła sąsiadka mojej cioci która była na narodowym czytaniu ,, Kordian " którego czytał Pan Tomasz Bednarek. Jeśli chcecie mieć autograf Pana Tomasza w swojej kolekcji to możecie wysłać prośbę o autograf do Pana Tomasza pod ten adres : 






 Triplan serial ,, Klan " ul. Wołodyjowskiego 64 02-764 Warszawa ( dla T.Bednarka  )

 

Nie wiem czy Pan Tomasz Bednarek odpowiada fanom na podpisanie autografu i na wysłanie go a,e warto spróbować. Ja miałam w planie tak zrobić wysyłając do niego prośbę o autograf o podpisanie moich zdjęć które z nim mam , ale jak sąsiadka mojej cioci mi je załatwiła to nie mam takiej potrzeby, lecz jeśli chcielibyście mieć autograf Pana Tomasza w swojej kolekcji autografowej to możecie spróbować napisać do niego prośbę o autograf może wam podpiszę zdjęcie i je wyślę. Warto spróbować bo kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. 

2 komentarze:

  1. Jedno co mogę powiedzieć to to, że Pan Tomasz jest mega-miły w kontakcie osobistym. Podpisał wszystko co miałem ze sobą (fotki dla całej rodziny), zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie i ucięliśmy krótka pogawędkę. A było już dość późno i miał prawo być zmęczony po dwóch spektaklach. Mega pozytywne doświadczenie życiowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że pan podzielił się ze mną ta sytuacja

      Usuń