piątek, 6 września 2024

Teresa Lipowska po raz drugi

 

 

6 września odbyło się Narodowe Czytanie i na Narodowym Czytaniu w Jarocinie w bibliotece gościła  Pani Teresa Lipowska której popularność przyniosła jej rola Barbary Mostowiak w serialu ,, M jak miłość " w którym występuje od 2000 roku. Pani Teresa wystąpiła też w takich filmach i w serialach jak : ,, Rzeczpospolita Babska ", ,, Złote koło ", ,, Blisko coraż bliżej ", ,, Noce i dnie " , ,, Rodzina Połanieckich ", ,, Za zamkniętymi drzwiami " , czy w niedawnym filmie ,, Uwierz w Mikołaja " który był w listopadzie zeszłego roku w kinach. Pani Teresa występowała też w kabarecie Dudek, oraz dubbingowała Klementynę w ,, Pszczółka Maja". To było moje drugie spotkanie z Panią Teresą i stąd oto moje podpisane autografy przez Panią Teresę na moich zdjęciach na których ja jestem i moi rodzice. To było moje drugie cudowne spotkanie z Panią Teresą Lipowską . 

 

 

 










1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/09/1302-veronica-andersson.html

    OdpowiedzUsuń