czwartek, 11 stycznia 2024

Krystian Kukułka

 

Dziś przyszedł do mnie pierwszy autograf w 2024 roku od Krystiana Kukułki który znany wam jest z roli Ernesta ,, Erni " Chowańskiego syna Artura Chowańskiego w serialu ,, Barwy szczęścia ". Wielka szkoda że Pan Krystian przestał pojawiać się w serialu ,, Barwy szczęścia " , mam nadzieję że Pan Krystian pojawi się w tym serialu skoro Pan Jacek Rozenek wrócił do Barw szczęścia. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pana Krystiana do podpisu, a Pan Krystian dołączył od siebie dwa podpisane autografy na dwóch zdjęciach. Na jego podpisane autografy czekałam dwa tygodnie. Poprosiłam Pana Krystiana na instagramie o przesłanie autografu, a Pan Krystian napisał mi gdzie mam wysłać do niego prośbę o autograf ale nie ujawnie adresu na blogu bo adres jest prywatny.

 

 




 

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/01/1269-micha-szpak.html

    OdpowiedzUsuń