niedziela, 21 stycznia 2024

15 grudnia byłam na nagraniu odcinka programu ,, Jaka to melodia ?".

 Przedstawiam wam autografy i zdjęcia od osób z programu ,,jaka to melodia?" W którym gościłam 15 grudnia 2023 roku .

 15 grudnia 2023 byłam na nagraniu odcinka programu ,, Jaka to melodia ?".  24 i 25 stycznia o godzinie 17:15 w TVP1 będzie emisja dwóch odcinków  programu ,, Jaka to melodia ?" z moim udziałem. Polecam wam obejrzeć nie pożałujecie. To był mój trzeci udział w tym programie. 21 lutego 2023 byłam pierwszy raz , a 15 grudnia 2023 udało mi się być w dwóch odcinkach tego programu więc byłam w trzech odcinkach tego programu i mam zamiar wielokrotnie pojawiać się w tym programie bo od 2012 roku startowałam do tego programu i nie udawało mi się do 21 lutego 2023 roku. Jeszcze nie raz mam w planie pojawić się w tym programie.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz