piątek, 17 listopada 2023

Zmarł Maciej Damięcki

 

 

 Godzinę temu  dowiedziałam się ze zmarł Pan Maciej Damięcki jak się o tym dowiedziałam musiałam sprawdzić czy to prawda bo nie mogłam w to uwierzyć dlatego że wczoraj byłam z mama na filmie w kinie ,,uwierz w Mikołaja " I Pan Maciej z Panią Dorota Stalińska świetnie tanczyli i spiewali piosenke,,oj zimny oj zimny ona gorąca ". Autograf od Pana Macieja Damieckiego zdobyłam droga listowna pięć miesięcy temu. Jak wróciłam z sanatorium z Ladka Zdroju to autograf od Pana Macieja w skrzynce na mnie czekał. Pan Maciej znany był z takich produkcji jak : ,, Rzeczpospolita babska ", ,, Plebania " jako Jan Grzyb, ,, Bulionerzy " jako Boguś , ,, M jak miłość " jako ksiądz proboszcz w Grabinie , ,, Pensjonat pod różą " jako ksiądz proboszcz. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz