środa, 8 listopada 2023

Radosław Liszewski - wokalista zespołu Weekend

 

Dziś przyszedł do mnie autograf na zdjęciach oraz na płycie od wokalisty zespołu Weekend Radosława Liszewskiego który wykonuje takie piosenki jak : ,, Ona tańczy dla mnie ", ,, Będziesz na zawsze ", ,, Wypijemy popłyniemy ", ,, Bo ty jesteś zajebista " czy ,, Dałem ci kwiaty ". Poza podpisanymi zdjęciami Pan Radek podpisał mi jedną płytę, świątecznej płyty mi nie podpisał. Nie spodziewałam się że przyślę mi też swoje płyty. Na autograf od Pana Radosława czekałam ponad dwa miesiące. Prośbę o autograf Do Pana Radosława Liszewskiego  wysłałam na adres prywatny. 

 





 

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/11/1262-justyna-sieniawska.html

    OdpowiedzUsuń