sobota, 8 stycznia 2022

Pustki w skrzynce

 

Od 28 grudnia 2021 do 7 stycznia 2022 mam pustki w skrzynce, nie mam żadnych autografów. Dla mnie to jest nie pojęte. Do 31 grudnia 2021 zniosłam to że nie miałam żadnych autografów w skrzynce, ale od 3 stycznia gdy zaczął się nowy rok i do dnia wczorajszego nic nie otrzymałam to jest dla skandal. Mam nadzieję że od 10 stycznia będę miała autografy bo przecież jutro będzie ostatni dzień długiego weekendu. Jedynym moim ostatnim autografem w starym 2021 roku był autograf od Radosława Pazury. Mam nadzieję że nie sprawdzi się u mnie powiedzenie że jaki sylwester taki nowy rok bo skoro w sylwestra nie miałam autografów, to nie będę miała w nowym roku i żeby to powiedzenie się u mnie nie sprawdziło - bo jak tak dalej pójdzie że nie będę mieć do końca stycznia 2022 autografów to na pewno to powiedzenie się u mnie sprawdzi. Życzę wam byście w nowym 2022 roku mieli bardzo dużo autografów i osobiście i listownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz