czwartek, 13 stycznia 2022

Mariusz Czajka

 

Dziś mam pierwszy autograf w nowym roku 2022 jest on od polskiego aktora Pana Mariusza Czajki znany wam jest z serialu ,, Remiza " w którym niedawno wystąpił. Pan Mariusz użyczył głosu kaczorowi Donaldzie w bajce ,, Kacze opowieści ". Pan Mariusz jest znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak : ,, Świat według Kiepskich " , ,, Plebania ", ,, Chłopaki nie płaczą ". Poza kopertą zwrotną  ze znaczkiem dołączyłam  trzy zdjęcia do podpisu. Na autograf od Pana Mariusza czekałam miesiąc góra dwa miesiące bo wysłałam do niego w listopadzie lub w grudniu 2021. Wysłałam pod ten adres : 









 STUDIO BUFFO
ul.Konopnickiej 6
00-491 Warszawa (dla M.Czajki)

 

 

2 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/01/1047-micha-hanczak.html

    OdpowiedzUsuń