wtorek, 8 czerwca 2021

Pytanie do was

 

 

 Mam do was pytanie czy interesuje was mój blog o autografach ? zadałam wam to pytanie ponieważ gdy dodaję post z moją nową autografową zdobyczą to nie komentujecie tego . Bloga założyłam nie dla siebie ale dla tych którzy zbierają autografy i dla tych co chcą zbierać autografy i moim blogiem pomagam osobom które pasjonują się zbieraniem autografów . Jeśli was mój blog interesuje  i wam się podoba zaglądajcie, komentujcie - zachęcajcie też inne osoby by obserwowały mój blog , oglądały go i komentowały. Jeśli tak się nie stanie to zastanawiam się czy jest sens prowadzić bloga.

4 komentarze:

  1. Super prowadzisz, nie raz korzystałem z tego bloga i adresów. Prowadź nada, postaram się komentować. Ja już odpuściłem ponieważ u mnie na blogu prawie nikt nie komentował i nie było odzewu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest coś takiego jak statystyki i tam można sprawdzić poziom zainteresowania. Zauważyłam też, że na komentarz można liczyć w ramach rewanżu - skomentuję czyjś wpis i dana osoba się mi odwdzięcza komentarzem pod moim postem. Tak to chyba działa. A na Twojego bloga zaglądam codziennie, aby sprawdzić, czy jest coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również często odwiedzam Twojego bloga. Korzystam z Twoich adresów. Proszę więc prowadź dalej :) Musimy razem w tej pasji się wspierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie patrz na komentarze lub ich brak. Wartością blogów jest to, że po jakimś czasie ktoś szukający informacji o jakimś konkretnym autografie szukając natrafia na Twoje wpisy. Robisz dobrą robotę. Podajesz gdzie wysyłałaś LOR, więc szczerze mówiąc oferujesz więcej niż ja sam na swoim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń