wtorek, 8 czerwca 2021

Anna Janik

 

 

Dziś przedstawiam wam kolejny autograf który jest on od aktorki Pani Anny Janik znanej wam z roli Dominiki w serialu ,, Klan " oraz z roli Brygidy w serialu ,, Barwy szczęścia " - w tym serialu Pani Anna grała w kilku odcinkach jak był wątek postaci Huberta gdy trenował boks. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pani Anny do podpisu, co prawda  zdjęcie które wywołałam jest z sesji Bożonarodzeniowej ale ciężko było mi znaleźć na stronie Google grafika  inne zdjęcie Pani Anny by mi podpisała. Na autograf od Pani Anny czekałam pięć miesięcy. Pani Anna w dedykacji wspomniała o mojej mamie ponieważ wspomniałam Pani Annie że z moją mamą oglądam serial ,, Klan ". Wysłałam pod ten adres  : 



Triplan serial ,, Klan "
 ul. Wołodyjowskiego 64
02-764 Warszawa ( dla A.Janik )


2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Zaprasza na nowy post https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/06/jakub-wesoowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog lubie tu zaglącać. Zapraszam na swojego
    https://swiatautografow1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń