piątek, 28 maja 2021

Michał Piela

 

 

Dziś przyszedł do mnie autograf od polskiego aktora Pana Michała Pieli któremu popularność przyniosła mu rola aspiranta Mieczysława Nocula w serialu ,, Ojciec Mateusz " . Pan Michał zagrał jeszcze Miśka chłopaka Karoliny w filmie ,, Rozmowy nocą ". Bardzo lubię Pana Michała za te dwie rolę które wymieniłam. Jestem ogromnie zaskoczona że Pan Michał po wielu latach wysłał mi swoje zdjęcie z autografem i nie spodziewałam się tego że po wielu wielu latach mi je wyślę ponieważ wysyłałam do Pana Michała tak dawno prośbę o autograf i przestałam później robić nadzieję że Pan Michał wyślę mi podpisane zdjęcie z autografem . Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Michała do podpisu. Niestety nie podam wam adresu gdzie wysyłam prośbę o autograf do Pana Michała Pieli ponieważ prośba była wysyłana do niego bardzo bardzo dawno że nie pamiętam gdzie wysyłałam , więc jeśli chcielibyście autograf od Pana Michała musielibyście poszukać w internecie w jakim teatrze Pan Michał pracuje lub w jakiej agencji aktorskiej Pan Michał jest reprezentowany. Mimo że autograf jest bez dedykacji to ogromnie się cieszę że posiadam go od dziś.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz