wtorek, 4 maja 2021

Bronisław Cieślak

 

2 maja 2021 zmarł Pan Bronisław Cieślak któremu popularność przyniosła rola porucznika Borewicza w kultowym serialu ,, 07 zgłoś się " oraz rola Bronisława Malanowskiego w serialu ,, Malanowski i partnerzy ". 22 maja 2017 Pan Bronisław był w moim mieście było spotkanie z nim , podeszłam do Pana Bronisława w czasie przerwy i bez problemu podpisał mi autograf na kartce i książkę którą kupiłam na spotkaniu autorskim , dobrze że wtedy była przerwa ponieważ tego dnia bardzo  nie najlepiej się czułam i przed końcem przerwy poprosiłam Pana Bronisława o podpisanie autografu i zakupionej książki i Pan Bronisław bez problemu się zgodził i jak usłyszał że nie najlepiej się czuję tym bardziej podpisał mi bez problemu i z troską mi poradził mówiąc ,, to trzeba to zbadać ". Pan Bronisław to był wspaniały człowiek. 











1 komentarz: