czwartek, 9 marca 2017

Wczorajszy spektakl ,, Andropauza 2 czyli męska rzecz jak być kobietą "


Wczoraj byłam na spektaklu ,,  Andropauza 2 czyli męska rzecz jak być kobietą " i grali tacy aktorzy jak :Piotr Skarga, Dariusz Gnatowski, Agata Załęcka, Michał Pietrzak, Piotr Dąbrowski. Mieli występować tacy aktorzy jak : Maciej Damięcki, Marek Siudym, Andrzej Zaborski, Jacek Kawalec, Matylda Damięcka, Paweł Królikowski, ale ci aktorzy których wymieniłam nie wystąpili pewnie z powodu choroby albo z innych zobowiązań zawodowych. Nie posiadam zdjęć z aktorami od których mam autografy bo Pani która organizowała spektakl wzięła moje zdjęcia i notes do podpisania, nie mam od Piotra Dąbrowskiego autografu. Więc przedstawiam wam autografy od aktorów :

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz. Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
Dariusz Gnatowski (Arnold Boczek z ,, Świat według Kiepskich", Alf ,, 13 posterunek " , człowiek Józefa z ,, Sara ", Mike ochroniarz Nowaka z ,, Tygrysy Europy" )

 Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.Agata Załęcka ( serial ,, Na sygnale")

Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz