poniedziałek, 20 marca 2017

Autograf od Izabelii Dąbrowskiej


Po 8 marca nic nie otrzymałam, ale dziś otrzymałam autograf od polskiej aktorki Pani Izabeli Dąbrowskiej znanej wam z roli Jasiuni gospodyni Jana Fusa  z serialu ,, Blondynka ". Pani Izabela zagrała w takich produkcjach jak : ,, Plebania " jako Katarzyna Machejkowa, ,, Bulionerzy " jako Jastrzębska, epizodycznie zagrała Iwonkę w serialu ,, 13 posterunek " w odcinku Zemsta,zagrała w filmie ,,Biała sukienka " i w serialu ,, Boża Podszewka " Pani Izabela jest nie tylko świetną aktorką filmową, serialową i teatralną ale świetnie sprawdza się w dubbingu. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pani Izabeli do podpisu. Na autograf czekałam ponad miesiąc. Pisałam pod ten adres :

  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz. Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz. Teatr Och Teatr 
                                                                                      ul. Grójecka 65 02-094 Warszawa (dla I.Dąbrowskiej)

4 komentarze: