środa, 2 listopada 2016

Autograf od Stanisława Brudnego


Albo wczoraj albo dzisiaj ( nie wiem dokładnie bo dziś wróciłam i miałam to dziś w skrzynce) przyszedł do mnie autograf od polskiego aktora Pana Stanisława Brudnego znanego wam z takich produkcji jak : ,, Statyści", ,, Sara", ,, Duża przerwa", ,, Rozmowy nocą". Pan Stanisław też jest aktorem dubbingowym użyczył głosu Zamiemu w bajce ,, Gumisie" oraz dziadkowi Smerfowi w bajce ,, Smerfy". Na autograf czekałam ponad miesiąc. Poza kopertą zwrotną i znaczkiem dołączyłam zdjęcie Pana Stanisława do podpisu, Pan Stanisław dołączył też swoje zdjęcie. Pisałam pod ten adres :

  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz. Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
Teatr Studio im Stanisława Ignacego Witkiewicza
pl. Defilad 1
[wejście od ulicy Marszałkowskiej]
PKiN / 00-901 Warszawa (dla S.Brudnego)

1 komentarz: