wtorek, 22 listopada 2016

Autograf od Joanny Jędryki


Dziś przyszedł do mnie kolejny autograf jest on od polskiej aktorki Pani Joanny Jędryki która znana wam jest z roli Teresy z kultowej komedii ,, Jak rozpętałem II wojnę światową " czy z roli Wandy Mroczkiewicz(matka Iwy) z serialu ,, Pensjonat pod różą " oraz z roli Krystyny Cholakowej siostry Janiny Nowickiej z serialu ,, M jak miłość ". Pani Joanna zajmuje się też dubbingiem. Uwielbiam Panią Joannę za rolę Teresy w ,, Jak rozpętałem II wojnę światową " czy za rolę matki Iwy w serialu ,, Pensjonat pod różą". Poza kopertą zwrotną i znaczkiem  dołączyłam dwa zdjęcia Pani Joanny do podpisu. Na autograf czekałam około dwóch miesięcy. Pisałam pod ten adres :


Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
  Polskie Radio PR1, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
z dopiskiem "Matysiakowie" (dla J.Jędryki)

3 komentarze: