piątek, 8 stycznia 2016

Autograf od Szymona Sędrowskiego



W tym nowym roku 2016 zawitał do mnie autograf od Szymona Sędrowskiego jest on polskim aktorem popularność przyniosła mu rola Zbyszka Tucholskiego narzeczonego potem męża Anny German w serialu ,, Anna German " który do dziś uwielbiam oglądać. Bardzo lubię tego aktora, więc napisałam do niego list, i dołączyłam 2 zdjęcia do podpisu poza kopertą zwrotną i znaczkiem. Na autograf czekałam bardzo długo 10 miesięcy. Pisałam pod ten adres :

 Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.     Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.  Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.
  
  Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza
                                                                                   ul.Bema 26 81-381 Gdynia (dla S.Sędrowskiego)


4 komentarze:

  1. Długo kazał czekać, ale na takie miłe słowa warto czekać, gratuluję :)

    //dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa, myślałam że tego autografu od Pana Szymona się nie doczekam 10 miesięcy czekałam na autograf od Pana Szymona.

      Usuń