czwartek, 21 stycznia 2016

Autograf od Janusza Michałowskiego



Po 3 dniach przedstawiam wam kolejny autograf jest on od polskiego aktora Janusza Michałowskiego który popularność przyniosła mu rola doktora Blumentala w serialu ,, Plebania ". Pan Janusz grał w takich produkjach jak : ,, Vabank ", ,, Seksmisja", ,, Boża podszewka" jako Kazimierz Lulewicz , ,, Tancerze " jako Antoni.Pan Janusz jest mężem reżyserki Izabelii Cywińskiej (reżyser serialu ,, Boża Podszewka"). Pan Janusz dołączył swoje zdjęcie, ja dołączyłam swoje. Czekałam około 3 tygodni na autograf. Dodałam kopertę zwrotną ze znaczkiem , ale Pan Janusz wysłał mi w większej kopercie. Pisałam pod ten adres :
    Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.   Zdjęcie użytkownika Daria Gorzkiewicz.

Teatr Współczesny
ul.Mokotowska 13
00-640 Warszawa (dla J.Michałowskiego) 

4 komentarze: