sobota, 19 października 2024

Teresa Lipowska

 

 

 

Nie wiem jak to się stało ale dziś jest sobota i dzisiaj nie powinnam mieć autografów w skrzynce a jednak je miałam albo dzisiaj albo wczoraj bardzo późno. Miałam dzisiaj dwa autografy. Pierwszy autograf jest od aktorki Teresy Lipowskiej której popularność przyniosła jej rola Barbary Mostowiak w serialu ,, M jak miłość ". Pani Teresa zagrała jeszcze w takich produkcjach jak : ,, Rzeczpospolita Babska" , czy ,, Uwierz w Mikołaja " który pojawił się rok temu w kinach. Poza kopertą zwrotną Pani Teresa podpisała mi moje zdjęcia które z nią mam od niedawna po jej narodowym czytaniu ,, Kordian ". Na jej autograf czekałam prawie miesiąc. Prośbę o autograf wysłałam do Pani Teresy pod ten adres : 
















MTL MAXFILM Sp. z o.o.
Jarosława Dąbrowskiego 37 

 02-561Warszawa ( dla T.Lipowskiej)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz