czwartek, 1 sierpnia 2024

Ostatni miesiąc wakacji

 

 

Oby w tym ostatnim miesiącu wakacji przyszły do mnie autografy bo skoro dziś 1 sierpnia miałam autograf to może do końca sierpnia coś będę miała w skrzynce bo jaki pierwszy taki cały miesiąc. Jak zacznię się wrzesień mam w planie wysłać 16 próśb o autograf i mam w planie wysłać prośby o autograf do : Joanny Pocicy, Michaliny Robakiewicz, Hanny Mikuć, Jolanty Żółkowskiej, Ewy Decównej, Elżbiety Panas, Magdaleny Rembacz, Sławomira Hollanda, Grzegorza Kestranka, Włodzimierza Matuszaka, Jacka Bończyka, Marii Maj, Wojciecha Duryasza, Filipa Kowalewicza, Michała Chorosińskiego , Klaudiusza Kauffmana . 

 

Natomiast na październik mam zaplanowane wysłanie próśb o autograf do : Dominiki Chorosińskiej ( Figurska), Magdaleny Wołłejko, Dominiki Kryszczyńskiej ( jeśli teatr kamienica nie przekaże jej mojej prośby o autograf),Moniki Bolly,Mariana Jaskulskiego, Pawła Orleańskiego, Marii Pawłowskiej, Doroty Zięciowskiej, Sebastiana Konrada jeśli teatr Kamienica nie przekaże mu mojej prośby o autograf.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz