wtorek, 9 lipca 2024

Dziś zmarł Jerzy Stuhr

 

 

Dzisiaj 9 lipca w południe dowiedziałam się że zmarł Pan Jerzy Stuhr znany wam z takich produkcji jak : ,, Seksmisja ", ,, Kiler", ,, Kilerów dwóch ". Pan Jerzy dubbignował Mu Shu w filmie animowanym ,, Mulan ", oraz dubbingował Osła we wszystkich częściach Shreka. Pan Jerzy też był wykonawcą piosenki ,, Śpiewać każdy może " którą śpiewał w Opolu 1977. Pan Jerzy był też reżyserem wyreżyserował takie filmy jak : ,, Spis cudżołożnic", ,, Historie miłosne ", ,, Tydzień z życia mężczyzny ", ,, Duże zwierzę ", ,, Pogoda na jutro ", ,, Korowód " czy ,, Obywatel ". Bardzo lubiłam Pana Jerzego i będzie mi go bardzo brakowało. Udało mi się zdobyć autograf Pana Jerzego na zdjęciu i ten autograf zdobyłam go około 10 lat temu drogą listowną. To jest moja pamiątka po Panu Jerzym. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz