piątek, 21 czerwca 2024

Agata Życzkowska

 

 

W tym miesiącu przyszedł do mnie kolejny autograf który jest od Agaty  Życzkowskiej znanej wam z roli Teresy z serialu ,, Klan ". Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pani Agaty do podpisu, Pani Agata dołączyła dwa podpisane przez siebie zdjęcia. Na jej podpisane autografy na zdjęciach czekałam pięć miesięcy. Dwa razy wysłałam do niej prośbę i podam dwa adresy : 









 Triplan serial ,, Klan " ul. Wołodyjowskiego 64 02-764 Warszawa ( dla A. Życzkowskiej  )

Centrum Promocji Kultury 

ul. Podskarbińska 2

03-833 Warszawa ( dla A.Życzkowskiej )

 

Na jeden i na drugi adres pisałam do Pani Agaty i nie wiem z którego namiaru dostałam autograf, lepiej spróbujcie wysłać do Pani Agaty na drugi adres ponieważ nie wiem czy jeszcze Pani Agata będzie występowała w serialu ,, Klan ". 


1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/06/1291-arkadiusz-goebiewski.html

    OdpowiedzUsuń