piątek, 10 maja 2024

Mam pecha

 

Majówka  Majówka i po majówce a wraz z nią brak autografów w skrzynce. Byłam 2 maja na koncercie Dawida Kwiatkowskiego i niestety nie miałam szczęścia mieć z nim zdjęcia i autografu od niego bo bardzo dużo ludzi się do niego pchało. I od tego czasu mam pecha w autografach. Od 6 maja nie mam autografów nie tylko z powodu że nie udało mi się mieć autografu od Dawida Kwiatkowskiego, ale również dlatego że od 6 maja poczta do której chodziłam wysyłać listy ma awarię miała zalanie w długi majowy weekend , i teraz będę miała kłopoty z tym by autografy listowne przychodziły bo z tamtej poczty moje autografy pewnie będą kierowane na inną pocztę i ta inna poczta będzie mi pewnie dużo później przynosiła autografy. Jak pech to pech. Miłego weekendu wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz