poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Wojciech Sikora

 

Dziś przyszły do mnie dwa autografy. Pierwszy autograf jest od aktora Wojciecha Sikory który znany wam jest z roli Kajtka chłopaka Mani w serialu ,, Przepis na życie ". Obecnie Pana Wojciecha Sikorę można oglądać w serialu ,, Policjanci i Policjantki". Poza kopertą zwrotną dołączyłam moje zdjęcia z Panem Wojciechem które mam z nim z Jarmarku Michała z 2022 i z 2023 roku na którym byłam w Żaganiu w którym mieszkałam od urodzenia do 30 czerwca 2023. Pan Wojciech dołączył od siebie swoje podpisane zdjęcie. Na podpisane zdjęcia z autografem od Pana Wojciecha czekałam dwa miesiące. Prośbę o autograf do Pana Wojciecha Sikory wysłałam pod ten adres : 

 





 

 ATM GRUPA S.A ( serial ,, Policjanci i policjantki ")

ul. Dwa Światy 1
55-040 Bielany Wrocławskie, poczta Kobierzyce( dla W.Sikory)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz