wtorek, 30 stycznia 2024

Sławomir Sulej

 

 

 Po moim ostatnim autografie przez tydzień nie miałam żadnych autografów aż do dziś. Dziś przyszedł do mnie autograf od Sławomira Suleja znanego wam z takich produkcji jak : ,, Kiler ", ,, Sara", ,, Poranek kojota " i te kultowe teksty ,, hej kici kici taś taś " albo ,, nie twoja sprawa Bambo ", ,, Świat według Kiepskich ". Wielka szkoda że tak mało Pana Sławomira widać na małym i na dużym ekranie. Na autograf od Pana Sławomira czekałam równy miesiąc. Poza kopertą zwrotną dołączyłam zdjęcie Pana Sławomira do podpisu, ale Pan Sławomir dołączył i podpisał zdjęcie od siebie. Do Pana Sławomira prośbę o autograf wysłałam pod ten adres : 





Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
ul. Zachodnia 93
90-402 Łódź ( dla S.Suleja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz